FM Parfum van het merk FM Group is bezig aan een ongelofelijke wereldwijde opmars. Het bedrijf ontstond in 2004 en is ondertussen actief in tientallen landen wereldwijd. Wat ooit klein begon… Het begon met een 50 FM Parfums, maar ondertussen zijn er 150 FM parfums, make-up, huidverzorging, anti-aging, huishoudproducten en nog zoveel andere fantastische producten. De enorme groei van FM Group gebeurt door het feit dat het bedrijf producten ontwikkelt van een zéér goeie kwaliteit. Bovenop betaal je voor die kwaliteit weinig centen. De FM Parfums bevatten 20% parfumconcentraat en zijn dus echte parfums. In een speciaalzaak koop je meestal een eau de parfum, met 16% Parfumconcentraat. Minder parfum dus… Het grote verschil met FM Group is het feit dat je geen merknaam of dure reclamefilmpjes betaalt. Je betaalt dus eigenlijk voor het parfum en niet voor de heisa eromheen. Fm parfums zijn dus een fantastisch en kwalitatief hoogstaand alternatief. Dit kon natuurlijk niet zonder gevolg blijven …in positieve zin dus! FM parfum wordt voor 80% uitgevoerd in simpele flesjes, want het is tenslotte de geur die je draagt, niet het flesje. Maar er zijn ook zéér luxueuze uitvoeringen voor bijvoorbeeld speciale aangelegenheden of als verjaardagscadeautje. Wegens dit enorme succes wereldwijd werd het gamma van FM Group verder uitgebreid met tal van andere kwalitatieve producten. Zelfde principe als de FM parfum, namelijk geen dure reclamefilmpjes of grote billboards naast de kant van de weg, want tenslotte betaalt de klant hiervoor. Nee, simpele verpakkingen met een ongelofelijke kwaliteit binnenin.